Spoločnosť predstavila v Berlíne svoj nový top smartfón X80 Pro s pokročilou optikou, vytvorenou v spolupráci so ZEISS
Bratislava, 20. júna 2022 – Spoločnosť vivo, v poradí piaty najväčší výrobca smartfónov na svete, naďalej expanduje v Európe rozširovaním svojej prítomnosti v nových krajinách starého kontinentu. V priebehu roka začne spoločnosť aktívne pôsobiť na 11 nových európskych trhoch v regióne; okrem Albánska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvátska, Grécka, Čiernej Hory, Severného Macedónska a Portugalska spoločnosť oficiálne vstúpila aj na slovinský a od 1. júna 2022 aj na náš slovenský trh. V priebehu roka bude nasledovať aj Holandsko. Mediálni zástupcovia takmer všetkých spomínaných krajín sa zúčastnili celoeurópskeho predstavenia novej vlajkovej lode vivo, X80 Pro, ktoré sa konalo nedávno v Berlíne.
Spomínané nové krajiny sa tak pripoja k Rakúsku, Česku, Srbsku, Rumunsku, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Poľsku a Veľkej Británii, kde značka pôsobí od roku 2020 resp. 2021. Celkový počet aktívnych európskych trhov tak do konca aktuálneho roka dosiahne číslo 21.
Stratégia rastu vivo v Európe sa zameriava na stabilné a udržateľné podnikanie. Úspešný rozvoj regionálnej expanzie je postavený na silných lokálnych a európskych partnerstvách, ako je partnerstvo s UEFA EURO 2020 a 2024, kde je vivo oficiálnym globálnym partnerom šampionátov UEFA EURO. Tieto partnerstvá, strategické investície a udržateľné vzťahy naďalej vykazujú pozitívne výsledky. vivo je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek v Európe a preniká medzi päť najlepších mobilných značiek na niekoľkých európskych trhoch.
vivo prináša do Európy svoju najpokročilejšiu vlajkovú loď, X80 Pro
Keďže vivo v Európe neustále rastie a chce zákazníkom poskytovať najlepší zážitok z mobilného fotografovania vo svojej triede, spoločnosť priniesla do Európy svoju dosiaľ najpokročilejšiu vlajkovú loď. Nový špičkový smartfón je výsledkom viac ako 1,5-ročnej spolupráce so spoločnosťou ZEISS a je ukážkou obrazového systému vivo vyvinutého spoločnosťou ZEISS. Vivo so spoločnosťou ZEISS zdieľa ambície kvality a presnosti pri vývoji nových smartfónov. Modelom X80 Pro preto obaja partneri spoločne posunuli hranice toho, čo je dnes možné v oblasti mobilnej fotografie.
Fotoaparát na prvom mieste: Partnerstvo so ZEISS v oblasti výskumu a vývoja
Partnerstvo medzi vivo a ZEISS vzniklo s dlhodobým a strategickým zámerom a je založené na vzájomnom pochopení požiadaviek spotrebiteľov v oblasti mobilného fotografovania zobrazovania. Obe spoločnosti zdieľajú zámer prispieť k budúcnosti fotografovania smartfónmi, a za pozoruhodnými výsledkami sa skrýva precízny výskum a vývoj – vivo ZEISS Imaging Lab nastavuje nové štandardy prostredníctvom pokročilého optického dizajnu, vrátane prísneho vývoja a testovania šošoviek, rozsiahlych simulačných procesov pre zabezpečenie výkonu, pokročilé algoritmy a metriky pre optický dizajn – a to všetko s cieľom minimalizovať skreslenie, tieňovanie, farebné lemovanie a v konečnom dôsledku umožniť používateľom zhotoviť dokonalý záber.
O spoločnosti vivo
vivo je technologická spoločnosť, ktorá vytvára produkty založené na hodnote riadenej dizajnom, ktorej jadrom sú inteligentné zariadenia a inteligentné služby. Cieľom spoločnosti je vybudovať most medzi ľuďmi a digitálnym svetom. Prostredníctvom jedinečnej kreativity poskytuje vivo používateľom čoraz pohodlnejší mobilný a digitálny život. V súlade so základnými hodnotami spoločnosti, medzi ktoré patrí Benfen*, hodnota riadená dizajnom, orientácia na používateľa, neustále vzdelávanie a tímový duch, vivo zaviedla stratégiu trvalo udržateľného rozvoja s víziou stať sa zdravšou a udržateľnejšou korporáciou svetovej triedy.
Pri spájaní a rozvíjaní najlepších miestnych talentov na poskytovanie excelentnosti je vivo podporované sieťou výskumných a vývojových centier v Shenzhene, Dongguan, Nanjing, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’ane, ktoré sa zameriavajú na rozvoj štátu. umelecké spotrebiteľské technológie vrátane 5G, umelej inteligencie, priemyselného dizajnu, zobrazovacích systémov a ďalších nových technológií. vivo tiež vytvorilo inteligentnú výrobnú sieť (vrátane tých, ktoré schválila vivo), s ročnou výrobnou kapacitou takmer 200 miliónov smartfónov. Odteraz spoločnosť vivo rozšírila svoju predajnú sieť do viac ako 70 krajín a regiónov a obľúbilo si ju viac ako 400 miliónov používateľov po celom svete.
*„Benfen“ je termín popisujúci postoj k robeniu správnych vecí a robeniu vecí správne – čo je ideálny popis poslania vivo vytvárať hodnoty pre spoločnosť.
Informácie o aktuálnom dianí a novinkách vivo nájdete na oficiálnej stránke.