Každá firma má vybavenie, ktoré je typické pre jej predmet podnikania. Opakom nie sú ani reklamné agentúry. Tie digitálne, ktoré sa zaoberajú tvorbou webov, eshopov, či rôznym formám digitálnej reklamy, využívajú hlavne počítače. V priestoroch tých „klasickejších“ reklamných agentúr, ktoré sa zameriavajú na výrobu tlačenej reklamy, dominujú rôzne väčšie zariadenia, ktoré veľkosťou zodpovedajú tomu, akú veľkú reklamu na nich dokážete vyrobiť.
Vytvárajte ľubovoľné rezy
Pre následné orezávanie tlačenej reklamy slúžia rezacie plotre.
Tie sú okrem orezávania schopné robiť výrezy do rôznych materiálov, akými sú fólie, plasty, či iné pevné materiály. Skrátka, vytvoria vám požadovaný tvar, ktorý môžete ďalej spracovávať.
Nemusíte mať pritom obavy, žeby vašou chybou bol rez nepresný.
Všetko si nastavíte pomocou softvéru, do ktorého zadáte jednotlivé hodnoty a miery každého rezu. Výsledkom tak bude dokonale presný rez.
Tlačte na akýkoľvek materiál
Jedným z najčastejších druhov reklamných predmetov je oblečenie s reklamnými logami, či nápismi. Populárne sú aj tričká, ktoré nereklamujú žiadnu značku alebo produkt, ale majú rôzne vtipné motívy.
Zariadenie na výrobu takýchto potlačí pre tričká, čiapky, bundy a iné ploché povrchy alebo aj ťažko prístupné miesta, sú termotransferové lisy, skrátene termolisy.
Znie to možno zložito, ale v skutočnosti je ovládanie termolisu jednoduchou záležitosťou.
Základom pre kvalitný výsledok je stabilný tlak lisu a schopnosť dostatočnej termoregulácie.
Moderné lisy si toto dokážu prispôsobovať automaticky. Vy tak len nastavíte požadované parametre a termolis sa postará o celý priebeh lisovania sám.
Vďaka širokému teplotnému rozsahu dokážu termolisy aplikovať tlač na rôznorodé druhy materiálu.
Dokonca aj v prípade, že ide o materiál s hrubším, či členitejším povrchom.