Dva hybridné Toyoty GR010 delí vpredu len pol sekundy v štvrtine cesty do Sebring 1000 Miles.
Ferrari 499P s číslom 50 odštartovalo preteky na pole position i vôbec prvé pretekárske kolo tohto auta bolo dokončené za Safety Carom ešte pred uvoľnením z poľa. V tom čase už nastala dráma, pretože Peugeot s číslom 94 musel zamieriť do boxovej uličky kvôli zaseknutiu prvého prevodového stupňa.
Antonio Fuoco udržal Ferrari na čele, keď sa preteky poriadne rozbehli, ale v piatom kole bol opäť posadnutý za Safety Car po obrovskej havárii s číslom 83 AF Corse Ferrari v triede GTE Am.
Luis Perez Companc sa pri nehode nezranil, ale poškodenie bariér na pneumatikách znamenalo, že pretekanie bolo obnovené až v 13. kole. Vtedy sa už Fuoco vzdal svojho vedenia, pretože Ferrari sa rozhodlo postaviť oba svoje hyperautá do boxov, aby im doplnilo palivo. .
To posunulo Toyotu číslo 8 do vedenia pred sesterské vozidlo, pričom tím Penske s číslom 6 Porsche na treťom i Cadillac číslo dva na štvrtom. Fuocovi trvalo tri kolá, kým sa dostal na koniec balíka Hypercar, ktorý nezahŕňal Peugeot, ktorý mal prvé problémy, ani jediný Glickenhaus, ktorému pri reštarte vypadol motor, i posunul sa ďalej v poradí, kým Toyoty vytiahnutý.
Fuoco sa však v 28. kole prepadol v poradí, keď dostal trest za prejazd za predbiehanie za Safety Carom i potom musel zopakovať svoj predchádzajúci útok.
Reklama | Staňte sa podporovateľom RaceFans i
Mike Conway postavil Toyotu číslo osem z prvého miesta na konci 33. kola, čím posunul tímového kolegu Sebastiena Buemiho do veľkého náskoku pred Laurensom Vanthoorom na Penske Porsche. Niekoľko ďalších prihlásených vozidiel Hypercar sa postavilo do boxov v rovnakom kole i keď sa do boxov dostal aj Buemi, Ferrari zostalo na čele poľa.
Buemi sa vrátil na trať pred Conwayom na treťom mieste i dostal sa do vedenia, keď…