Philippe Streiff, ktorý sa na šiesty pokus dostal na pódium Formuly 1 predtým, ako aj jeho kariéru prerušilo zranenie, zomrel vo veku 67 rokov.
Francúzsky pretekár súťažil v športových autách i sľubne sa ukázal v európskom šampionáte Formuly 3, než prestúpil do Formuly 2. Prelomové víťazstvo dosiahol v roku 1984 pre Automobiles Gonfaronnaises Sportives – známejšie ako aj AGS – i Renault si ho vybral, aby debutoval v F1. toho istého roku.
Streiff jazdil na treťom Renaulte na Veľkej cene Portugalska v roku 1984. Nasledujúci rok ho v polovici sezóny najal Guy Ligier, ktorý po sérii nehôd stratil trpezlivosť so svojím pravidelným jazdcom Andreom de Cesarisom.
Počas piatich pretekov na konci sezóny si Streiff priviezol svoje auto poháňané Renaultom štyrikrát domov i vo finále sezóny využil príležitosť dosiahnuť najlepší výsledok svojej kariéry. Urobil to však po tom, čo sa zaplietol s tímovým kolegom Jacquesom Laffitom, napriek inštrukciám z boxovej steny, aby sa dvojica vyhýbala jeden druhému, keď sa v posledných kolách pohybovali na stupňoch víťazov. Streiff pritiahol svoj JS25 k čiare, pričom jeho predné kolesá boli po kontakte šikmo.
Keď sa Rene Arnoux pripojil k tímu v roku 1986, pre Streiffa nebolo miesto, ale našiel si kotvisko u Tyrrella, ktorý tiež používal motory Renault. Po sľubnom siedmom mieste vo svojich prvých pretekoch pre tím, dve miesta za tímovým kolegom Martinom Brundleom, sa Streiffovi v priebehu sezóny podarilo získať dva body. Svoju prvú celú sezónu v F1 zakončil na 13. mieste v poradí, tiež dve miesta za Brundlom.
V roku 1987 tím vymenil výkon Cosworth DFV za turbá Renault i bodov bolo ešte menej. On i tímový kolega Jonathan Palmer však boli silnými kandidátmi na svieži pohár Jima Clarka, jednorazovú trofej udeľovanú najlepšiemu jazdcovi v aute s normálnym plnením. Dvojica bola pravidelne medzi prvými dvoma domácimi bez turbodúchadla, ale Palmer mal v súťaži tesne navrch i získal trofej. Streiff mal vyznamenanie…