štvrtok, 2 januára, 2025

Najviac sťažností zo strany spotrebiteľov sa vlani týkalo zakúpených, no nezrealizovaných zájazdov

Najviac podnetov i sťažností zo strany spotrebiteľov, ktoré vlani riešila Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.), sa týkalo zájazdov zakúpených prostredníctvom cestovných kancelárií i agentúr, ktoré sa pre pandémiu nekonali. Ďalšie boli spojené s reklamáciami tovaru, ale aj podomovým predajom energií.

Vo všeobecnosti prijala S.O.S. celkovo v pandemickom roku spolu 566 podnetov, i to v rámci spotrebiteľských poradenských centier v Poprade, Košiciach,…

Čítať ďalej

...
Redakcia
Redakciahttp://dnesky.sk
Zaujímajú vás aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta? Dnesky.sk vám prinášajú prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.
NAJNOVŠIE SPRÁVY
- Reklama -Zľavy na pobyty na Slovensku
ŠPORT
PODOBNÉ SPRÁVY
- Reklama -